@media

 Till entreprenörer, innovatörer, dig med visioner om framtiden. Känner du till @media









Så många letar efter kunder, möjligheter att tjäna en extra slant, dryga ut kassan. Mitt namn är Hannika och jag är social entreprenör och vill hålla mig uppdaterad när nya bra saker kommer ut på marknaden. Det här är ett spännande projekt och en intressant marknad som varit dominerad av pengar och makt tidigare. 
Nu tack vare digitala världens effekter kommer reklam vara en naturlig form för små och mellanstora företagare (sme enterprises) att tillgå, där du som företagare inte betalar annat än för de annonser som ses av klienter som är intressanta för dig. 
Du väljer själv hur och var du vill finnas och är fri att välja när och till vem dina annonser ska vända sig. 
Cool system!
För dig som kund är livet ännu bättre, du kan tjäna pengar på att ha vår mediabox installerad på din dator, spelskärm eller den skärm du tittar på filmer på, via netflix eller alla andra leverantörer. 
Du beräknas tjäna ca 7000 kr om du är en av dem som har TV n på runt 4 timmar varje dag. Då har du inte valt att titta på någon annons. 
Om du väljer att titta på en annons så tjänar du pengar varje gång du tittar. 

Marknaden är tusentals gånger större än den TV reklam vi är vana vid. Många kommer in. Det går att ta del av den här möjligheten nu innan den kommer ut på marknaden. 
Som entreprenör har du möjlighet att tjäna allt ifrån små extra pengar till en fast passiv inkomst med stora möjligheter. 
Hur vet jag det?

Systemet har slussats ut om provats i tre regioner i norra Italien i november 2023. Det var blomstrande siffror och uppskattning från alla håll.
Nu har vi lanserat mediaboxarna i 
After a rigorous test phase in three upper Italian regions, the @media box was finally launched in Slovenia, Macedonia, Portugal, Austria and Italy in November 2023. Advertisers can reach thousands of @media box users here for the first time – with TV ads watched by an interested target audience on all channels, streaming portals and even while gaming. 

Advertising on TV and online: over one trillion dollars in total volume worldwide Thanks to its reach and consumer trust, television has been one of the most popular and efficient advertising channels in the world for almost a century. In 2017, global TV advertising volume was $159 billion and is expected to increase to $176 billion by 2024.5 The internet has proven to be an even more successful advertising medium in recent years. Companies have invested $521 billion in digital advertising in 2021 to be able to market their products and services to specific target groups online. According to statistical projections, this amount will grow to $876 billion by 2026.6

 Italien result:
Five billion euros in advertising volume in @media’s first country, Italy Italy is one of the most promising addressable TV markets in Europe. Several TV stations and media companies already offer suitable solutions for their advertising customers. The possibilities and technical requirements for broadcasting addressable TV ads are being massively expanded. Addressable TV will therefore capture a steadily growing share of the nationwide TV and online advertising volume, which is expected to reach almost five billion euros by 2022.

Är du intresserad att veta mer? Kan det vara något du eller någon av de dina vill titta närmare på: Hör av dig för ett samtal på min hemsida www.hannikaoberg.com 

Du kan även titta på mer info direkt på @medias hemsida tryck här

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spanska intensivkurs i Aragon

Bbeabridge Event och Sommar aktiviteter

En häftig Business modell