Mentor, Coach och Lärare

 


Många behöver mina ögon på studier, haltande förståelse för språk kan avhjälpas genom att individuellt gå igenom den språkliga grammatiken, ibland händer det att utlandsfödda personer vill ha sin text kontrollerad och en hel del annat. Eftersom jag särskiljer att vara proffs och medmänniska så hjälper jag ofta mina medmänniskor genom att de får ge ett litet bidrag till vår ideella organisation Bbeabridge som tack för hjälpen. 
Bidraget gör att vi kan dela ut gratis medlemskap till fler i vår förening www.bbeabridge.org  Bra för alla. 

Utöver detta har jag naturligtvis en hel del kurser både i ledarskap, entreprenörskap som språk och personlig utveckling. Du kan trycka på länken här för att se vår Bbeabridge shop där jag lanserar mina kurser tryck här


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spanska intensivkurs i Aragon

Bbeabridge Event och Sommar aktiviteter

En häftig Business modell