En vän och en bok

 Presentation av Hannika Maria Christina Öberg


Presentation av Hannika Maria Christina Öberg

Hej, jag heter Hannika Maria Christina Öberg och jag är författare, mentor, lärare och coach. Genom mitt arbete och mina böcker vill jag inspirera och vägleda människor på deras resa mot djupare personlig utveckling och självinsikt. Jag tror starkt på att det är möjligt att förbättra sig genom självanalys och att förstå sina egna potentialer.

Min författarkarriär började 1995, under en tid av djup sorg efter att jag tragiskt förlorade min syster i en bilolycka. Denna händelse ledde till att jag skrev min första utopi, som blev startskottet på min litterära resa. Två år senare skrev jag min andra bok, "Robin Hood bygger broar",  men den publicerades först 2017. Min senaste bok, Själkomma, är särskilt viktig för mig. Den är en vän för alla som känner sig ensamma i livet, och jag är övertygad om att alla som läser den kommer att förstå det djupare budskapet som den förmedlar.

Nu är tiden inne för mig att verkligen träda fram och dela mina insikter med världen. Är du redo att ta ett steg djupare in i dig själv och utforska din egen potential?

Förutom mitt arbete som författare, är jag också grundare av den ideella organisationen Bbeabridge, som har varit verksam i Sverige och Spanien sedan 2012. Genom denna organisation har jag arbetat för att bygga broar mellan människor och kulturer, och jag är stolt över det arbete vi har utfört.

Tack för att du tog dig tid att lära känna mig och mitt arbete. Jag ser fram emot att dela min resa med dig.

Vänligen, Hannika Maria Christina Öberg


Mina eböcker hittar du; Tryck här

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spanska intensivkurs i Aragon

Bbeabridge Event och Sommar aktiviteter

En häftig Business modell