eCredits kurs

 Hej Välkommen till min eCredits kurs. Du kommer lära dig vad Krypto valuta är och hur det fungerar, även hur du kan börja använda, köpa och sälja, handla med KryptoValuta



Som du redan vet är mitt namn Hannika och jag kommer vara din lärare under kursens gång. När kursen är klar kan du välja att finnas med oss om du önskar som kund, företagare eller komma med i vårt team. 

I kursen tar vi reda på:

Krypto vad är det?
Vad finns det för typer av Krypto?
Varför är vissa bra och andra inte?
Varför kan man inte handla överallt med krypto?
Hur får jag tag i krypto?
Hur ska jag tänka för att få ekonomi i den oroliga tid?
Vad är eCredits?

Är du ansvarig för en familj? Du hör att pengar försvinner. Du ser att inflationen är hög. Matpriser går upp men går inte ner. Ser du att vad som tidigare var tryggt nu är otryggt. Din lön, ditt jobb, din ekonomi, pension?

Är du nyfiken på krypto men inte villig att lägga för mycket tid för att du har hittat ditt varför?
Har du hittat ditt skäl till att ta dig tid att sätta dig in i nya sätt till ekonomi?
Är du redo för att satsa på krypto nu?

Fördelar, i slutet av den här kursen kommer du att känna till krypto och även kunna köpa och förstå vad och hur och varför.  Du kan läsa mer om kurserna som står till hands tryck HÄR


Var kan du köpa eCredits? Se har www.coinmarketcap.com

Här har du olika Ställen, tryck här

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bbeabridge Event och Sommar aktiviteter

Spanska intensivkurs i Aragon

Utan Ego är vi Ett