Min Affär

 

 Min affär är inriktad på tre teman: # Språk  #Utveckling inom personlig utveckling och Business samt temat att vakna och förstå att ta tag i livet innan de rinner oss ur händerna.  #Digitala färdigheter



Jag har utvecklat en 8 till 10 timmars kurs som jag kallar DeVi Coaching. Där ventilerar vi och uppdaterar vi oss inom teman som berör den nya tiden som vi nu befinner oss i. Jag startade kursen 2017 och har sedan fått fem stjärniga resultat av deltagare i kursen. 

Som medlem i Bbeabridge vår ideella organisation se här, får du 30% rabatt på alla kurser i min affär. Välkommen in och titta här
Oftast gör jag kursen online på grund av att många bor ute i landet eller även i andra länder. Det har hänt att jag har gjort kursen både på fysisk plats som digitalt. Det går att göra en DeVi Coaching på två dagar upp till tio veckor. Inget är spikat vad det gäller upplägget när. Det är 60 minuter för varje tema. 
Vill du veta mer om DeVi Coaching så kan du trycka HÄR

En MasterClass är mer fokuserad på dig eller gruppen. Det är lämpligt att först göra en DeVi Coaching och därefter gå in på en MasterClass. Dock är det inga måsten. Jag tror att det är klokt att först ha ett samtal för att se tillsammans om vi har samma uppfattning om vad du behöver. 

Jag har som riktlinje att alla kan utvecklas, dock har jag ingen tid för att arbeta med personer som är omogna och inte är seriösa med sin egen och andras tid. Därför är det viktigt att vi har ett kostnadsfritt möte först för att se om det jag kan ge är vad du vill och behöver. 
Du kan boka tid på min hemsida www.hannikaoberg.com

Välkommen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Spanska intensivkurs i Aragon

Bbeabridge Event och Sommar aktiviteter

En häftig Business modell